Okej...

Okej...hur ska jag börja!
Jo jag kan börja med att jag missade bussen med 1 halv minut, så jag fick vänta på nästa buss som inte gick förän en halv timma senare, bussarna här ute på landet (Onsala) går inte så ofta, det var annat när man bodde inne i stan när det gick bussar hela tiden, men då kom man försent till skolan ännu oftare.

Just nu sitter jag med en iskall öl i handen och har precis pratat med sofie, jag fick höra att fredrik va på lygnevi och när  jag pratade med han förut lät det inte som om han skulle dit men han ser väl alla sina changser till att få festa loss utan mig och dansa med andra tjejer, tur jag har sofie som kan hålla koll på honom så att han inte gör något dumt!

Nu ska jag nog gå och titta på en film eller varflr inte läsa lite :D


//Idag delar jag ut en PusS till alla som läser bloggen!


Kommentarer
Postat av: Plättan

Bodde inte du i Gbg? Har du flyttat? När?

2009-06-06 @ 19:58:42
URL: http://plaettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Nico! Joo jag bodde! :) Men nu bor jag inte där längre hihi jag flyttade i början av detta året!

Vi får la träffas snart! Lygnevi någon gång kanske?! :P

2009-06-06 @ 20:06:26
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2009-06-06 @ 20:28:29
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Felicia!

2009-06-07 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0