Vilken dag...

Vad har detta varit för dag??
Jag började med att bråka med mamma , för att jag skrek fitta när jag kom emot mitt skavsår bak på hälen.
Sen när jag kom till skolan fick jag reda på att jag bara fick G i naturkunskapen, sen gick vi till bamba de gick faktist bra där , de va hamburgare (Y) . Sen så åkte vi till länsmansgården och spela minigolf med klassen på idrotten, skit tråkigt verkligen sen så slutade vi och fick gå hem men då va det stopp i spårvagnstrafiken och vi kom inte därifrån, skit jobbit verkligen. Sen tillslut kom vi in till stan där tog vi och åt lite på donken och kollade i affärer, sen åkte jag hem och när jag går av på min hållplats är det någon idiot som gjort sönder min cykel så jag får GÅ hem och då skaver jag upp mina skavsår som precis börjat läka. När jag väl är hemma får jag äklig mat och jag har världens mensvärk, så jag går och dör i min säng och mamma säger att jag ska rycka upp mig, och då kommer jag på att jag har läxa som måste göras tills imorgon så jag läser igenom uppgifterna och förstår att jag inte kommer hinna tills imorgon för jag förstår ingenting, jag rådfrågar mamma, pappa och Fredrik men ingen vet hur man ska göra.

Jag är så misslyckad :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0