*ASGARV*

Imorgon ska jag ha matte nationella... de kommer ju gå åt skoge´n så det stänker om det.
För exakt 1 vecka sen tog jag hål i tungan som jag skulle gjort för typ 1 årsen xD Bella va med och tog kort och titta på!
*ASGARV* Det var riktigt kul efteråt för bella blev hel knäpp och gick in på kicks och vi skulle inte ens in dit, vi skulle ut och röka (eller bella skulle, jag skulle suga på is) hon blev helt skackis och irra runt och fråga mig vad jag gjort och om jag var medveten om vad jag gjort... HAHA  Hon e så go den tjejen!

Nu mina små ungar nu ska jag gå och ha riktigt kul! Nu ska jag titta på tv!  HIHI

Kommentarer
Postat av: Bella

HAha, så illa var det väl inte ! oO

2009-05-22 @ 20:16:19
URL: http://bellapsykopat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0