Så arg så jag kokar (bokstavligttalat och bildligt)

Nu är jag så förbannad att bli anklagad för något man inte alls har gjort fel...

sms.1- Dålig stil det där med tysklandsfärjan jennifer :/ kunde du inte komma på något eget eftersom du snor min idé? jag har redan pratat medRigmor om detta, hon vet redan johannes också eftersom att han stog med oss när jag berättade för er att jag ville vara där och praktisera, julia också. Jag bryr mig inte om du och bella tänker vara där, i brist på egna idéer , men tyckte det var dålig stil att ljuga...


JAG HAR INTE GJORT NÅGOT FEL VILKET HON TROR SOM SKREV DETTA...

Då svara jag: Vadå ljuga? Ta reda på fakta innan gumman...


sms.2- Jag vet redan jennifer, du behöver inte försvara dig. Jag é inte dum, jag fattade att du och bella var där uppe där och sa att ni ville varatillsammans, Rigmor sa de också. Du sa till mig igår att Bella "tydligen" också skulle där. Av ren slump då eller? Rigmor har sagt att ni var där tillsammans, det kallar jag fakta, gumman :)

DETTA SMS.ET GJORDE MIG GALEN HATAR ATT FOLK HITTAR PÅ EGNA HISTORIER...

På detta svara jag: Jag var inte där med bella så lägg av. Ta reda på fakta för det har du inte gjort märker jag ju.


Nu är jag så arg att jag kokar jag vet inte om jag kommer våga gå till skolan imorgon för jag lär ju slå ihjäl henne och jag vill inte inte bli avstängd från skolan just nu...
Va tänker hon med egentligen.
Jag minns allt jätte väl jag och den här "tjejen" står och pratar om vart vi ska praktisera och då säger
"tjejen" att hon skulle vilja praktisera på tysklandsfärjan och då säger jag att jag också skulle vilja de för detr verkar jätte kul, då har vi båda velat de, det kan alla hålla med om...
Så vi går till dom som har han om apu-platserna men dom är inte där dom e på fika, så vi går och gör något annat, men jag går ifrån "tjejen" och julia för att dra till Melinda som slutat sin lektion, jag hittar inte melinda, så jag går tillbaka för att vara med "tjejen" och julia men dom va försvunna och då ser jag att dom som har hand om apu-platserna är där och då kliver jag in där och ber om att få skriva upp mig på en av tysklandsfärjorna (DET FINNS TVÅ) så då visste jag att "tjejen" också kunde få en plats där sen när hon går dit... när jag sedan träffar "tjejen" och berättar blir hon lite småsur, vilket jag tycker är konstigt eftersom det som sagt finns två tysklandsfärjor.
Jag har en jättebra anledning om att få vara på tysklandsfärjan.

Detta med att skriva av sig hjälpte inte ett skit, vilket jag trodde det skulle göra...
FAAAAAN va arg jag é.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0