Hej alla fiskar!

Idag är det valborg och nu har jag känt Gotten,Benny och Jonas i 4 härliga fantastiska år! Hoppas på att det blir fler år med er mina killar!

Ska äta middag med min älskling Ted idag! De ska bli underbart! Imorgon blir det Asperö, lite fest med kanske, va vet jag men de brukar bli så! Baka något gott och ta med sig ut kanske!

Faan va tiden går bra fort ibland! Snart är det studenten bara 1 månad kvar och mindre än 1 månad kvar tills projektarbetet ska vara klart, jag och Louise får ta tag i detta snart och sätta oss ner och räser arbeta med det!

Nu har jag skrivit färdigt för idag!
Ha en fucking-bloody-good valborg allihopa!

Puss Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0