Barbie....

Varför,
Barbie är så fantastiskt bra, Barbie är så man vill vara... Eller??
Ehh NEEJ
Barbie kan slänga sig i väggen, små barn tror ju att de är så man ska se ut och de små barnen växer upp allt för fort titta bara på mina kusiner, dem vet ju mer om vuxenlivet än vad jag vet och dom är 3 och 7 , helt sjukt.

Jag vill vara som Johanna Westerberg, unik , smart, Good looking, fantasifull och helt jävla underbar.
Hon är faktiskt lite som Barbie, fast smart och inte plastig eller jo lite plastig, tuttarna...
Hon är den vi alla vill vara och försöker vara, det är inte alltid så lätt som hon tror att de är att bara vara sig själv, de är faktiskt mer krävande än hon tror. Men vi alla har humöret uppe och försöker tillfredsställa oss själva genom att vara just som Johanna!
Hon är den bruden man går till när man har något som tynger ner sitt hjärta, förutom när man verkligen försöker vara den fantastiska personen hon är. För hon skulle inte förstå om man sa de till henne hon skulle bara säga den otroligt vanliga kommentaren från hennes sida " Neeeej nej, De är inte sant, säg inte så till mig, det stämmer inte, du är full. SÅ JÄVLA FULL"
De är Johanna mina vänner, min underbara Johanna Westerberg

FAAAAAANTASTISKT!

Puss // Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0